Heeft u vragen of wil u misschien een afspraak maken of verzetten? Neem dan contact met ons op.
Telefoon
Email:
Afzeggen afspraak
U dient uiterlijk 24 uur van tevoren telefonisch uw afspraak af te zeggen, anders moeten wij uw afspraak helaas in rekening brengen.
Contactformulier
Vul het onderstaande contactformulier zo volledig mogelijk in. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
De behandeling vindt meestal aan huis plaats. Indien het niet passend is, kan het natuurlijk op een van de vestigingen plaats vinden. Afhankelijk van de bezetting van de locaties zullen we dan samen gaan kijken waar het mogelijk is.
Maandag: | 09.00 - 17.00 uur |
Dinsdag: | 09.00 - 17.00 uur |
Woensdag: | 09.00 - 17.00 uur |
Donderdag: | 09.00 - 17.00 uur |
Vrijdag: | 09.00 - 17.00 uur |
Afspraken kunnen, in overleg, ook buiten deze tijden gemaakt worden.
Kvk nummer: 57806195
AGB code Dominique van der Veen: 88-000955
AGB code Esther Blankers: 88-102796
AGB code Mark Venhorst: 88-103038
AGB code praktijk: 88-(0)51383
Zorgkaart Nederland
Deze website biedt u tevens de gelegenheid om uw zorgverlener en/of een zorgorganisatie (ziekenhuis, praktijk, zorgcentrum) te waarderen. Hiermee helpt u andere bezoekers die op zoek zijn naar een zorgverlener. Ook geeft u zorginstellingen en zorgverleners praktische suggesties voor het verder verbeteren van hun dienstverlening. ZorgkaartNederland biedt u een objectief en betrouwbaar referentieplatform met betrekking tot consumentenervaringen in de gezondheidszorg.
Klik hier om te beginnen met waarderen.
Tevredenheidsonderzoek formulier
Klik hier om het tevredenheidsformulier (Word-document) in te vullen.
Waneer u onder behandeling bent bij een ergotherapeut behoort de ergotherapeut alle hulp aan te bieden die u nodig heeft. De meeste cliënten zijn tevreden over de behandeling die zij van de ergotherapeut krijgen. Maar mocht u onverhoopt ontevreden zijn dan is het belangrijk om in gesprek te gaan met uw ergotherapeut. Misschien komt u er samen al uit als duidelijk wordt waarover u ontevreden bent of wat u bij een volgende behandeling anders wilt.
Maak uw probleem bespreekbaar
Bespreek uw probleem eerst met uw behandelend paramedicus. Misschien komt u er samen al uit als u kenbaar maakt waarover u ontevreden bent, of wat u bij een volgende behandeling anders wilt. Het beste is om een aparte afspraak te maken, zodat uw behandelaar voldoende tijd voor u kan uittrekken. U kunt dan samen zoeken naar een bevredigende oplossing.
Komt u er samen niet uit ? Dan kunt u zich wenden tot :
Advies en ondersteuning
Als u het moeilijk vindt uw behandelend paramedicus rechtstreeks te benaderen, of u komt er samen niet uit, dan kunt u zich wenden tot een afdeling Informatie & Klachtenopvang Gezondheidszorg (IKG) bij u in de buurt. Het IKG werkt onafhankelijk van de hulpverleners en instellingen in de gezondheidszorg. De medewerkers kunnen u onder meer helpen bij het voorbereiden van een gesprek met uw behandelend paramedicus en het opstellen van een brief aan uw behandelaar. De regionale/provinciale afdelingen vallen onder Zorgbelang Nederland en werken onafhankelijk van hulpverleners, zorginstellingen en zorgverzekeraars.
Voor meer informatie zie Zorgbelang Nederland: www.zorgbelang-nederland.nl
Klachtenloket Paramedici
Misschien heeft u een ernstige klacht en wilt u daarover een uitspraak van de Klachtencommissie waaronder de paramedicus valt. U kunt uw klacht indienen bij het Klachtenloket Paramedici. De klachtenfunctionaris van het Klachtenloket Paramedici zal vervolgens contact met u opnemen. Bij hem kunt u terecht met vragen over het indienen van een klacht: www.klachtenloketparamedici.nl